PHOTOGRAPHY | KUYL'S FUNDATIE


















Op de Hogeschool Rotterdam moet je elke periode een keuzevak kiezen. Hierbij heb je keuze uit honderden verschillende vakken die je kan volgen die niets te maken hoeven hebben met je eigen opleiding. Zo kan je ervoor kiezen om een taal te leren, je presentatietechnieken te verbeteren of zelfs een cursus yoga en mindfulness te volgen. Aangezien ik het altijd erg leuk vind om te fotograferen heb ik besloten om de afgelopen periode het keuzevak Fotografie te volgen. 

Nu heb ik afgelopen dinsdag alweer mijn laatste les gehad en moet ik over twee weken een portfolio inleveren waarin een aantal onderwerpen terug moeten komen, waaronder Architectuur foto's. De opdracht hierbij was om foto's te maken van een gebouw/locatie van de binnen- en buitenkant. En waar kan je nou beter architectuur foto's maken dan in Rotterdam? Ondanks dat Rotterdam zoveel mooie moderne gebouwen kent, heb ik ervoor gekozen om het net iets anders aan te pakken. Geen foto's van torenhoge wolkenkrabbers voor mij, maar juist van een mooi en vooral bijzondere locatie namelijk het Regentenhuis van Kuyl's Fundatie in Kralingen. 

Ik ben op deze locatie terecht gekomen omdat ik hier eens in de zoveel tijd moet werken. Dit regentenhuis is namelijk een locatie die erg geschikt is voor chique diners, bruiloften en feestavonden. Benieuwd geworden? Kijk dan snel even naar de foto's!









































































































































Het Regentenhuis van Kuyl's Fundatie is een locatie van PartySelect.


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten